Zoom Events – wirtualne profile

zoomevents

Jedną z największych zalet wydarzeń na żywo jest możliwość nawiązywania kontaktów z osobami z tej samej branży. Jednak w ostatnich latach niemożność spotkania twarzą w twarz ograniczyła tego typu imprezy i wymaga większego skupienia się na tworzeniu angażujących, wirtualnych doświadczeń, które są repliką kontaktów osobistych. Aby ułatwić kontakt wirtualny, Zoom wprowadza nowe funkcje dla Zoom Events, które pomogą organizatorom wprowadzić wrażenie kontaktów na żywo w zdalnych wydarzeniach.

Podczas gdy zdalne uczestnictwo w wydarzeniach może być postrzegane jako stosunkowo pasywne (z uczestnikami wykonującymi wykonującymi inne czynności lub włączającymi i wyłączającymi się), narzędzia sieciowe Zoom Events zachęcają do aktywnej rozmowy i zaangażowania między uczestnikami, którzy w łatwy sposób mogą się kontaktować między sobą.

Jeśli organizujesz swoje wydarzenie na platformie Zoom Events, możesz włączyć lub wyłączyć możliwość kontaktowania się użytkowników między sobą. Jeżeli opcja jest aktywna, uczestnicy mają kilka opcji kontaktu z innymi osobami przed, w trakcie i po zakończeniu wydarzenia.

Przed wydarzeniem uczestnicy mogą:

  • Stworzyć swój profil ze zdjęciami, kanałami społecznościowymi i filmami;
  • Zobaczyć katalog wydarzeń (o ile nie został wyłączony przez gospodarza);
  • Sprawdzić profile uczestników;
  • Łączyć się z innymi;
  • Zarządzać swoją “siecią kontaktów”;
  • Kontaktować się z innymi za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i mediów społecznościowych.

Podczas wydarzenia uczestnicy mogą:

  • Stworzyć swój profil ze zdjęciami, kanałami społecznościowymi i filmami;
  • Zaznaczyć, kiedy chcieliby się łączyć z innymi uczestnikami;
  • Wyświetlać profile innych uczestników;
  • Prosić o połączenie z innymi;
  • kontaktować się bezpośrednio.

Po zakończeniu wydarzenia uczestnicy mogą:

  • Edytować swój profil;
  • Zobaczyć katalog wydarzeń (o ile nie został wyłączony przez gospodarza);
  • Prosić o połączenie z innymi;
  • Wyświetlać profile innych uczestników;
  • Zarządzać swoją “siecią kontaktów”;
  • Kontaktować się z innymi uczestnikami za pomocą różnych kanałów.

Za pomocą raz stworzonego profilu można brać udział w wielu wydarzeniach. Umożliwia to zarządzanie swoimi połączeniami oraz pozostanie z nimi w kontakcie nawet po zakończeniu wydarzenia. Chociaż katalogi wydarzeń są specyficzne dla każdego wydarzenia, gospodarze mogą udostępnić je uczestnikom po jego zamknięciu.

Aby usprawnić komunikację między uczestnikami wydarzenia, ulepszyliśmy czat w Zoom Events, aby ułatwić odszukiwanie profili i nawigację.. Podczas wydarzeń targowych, użytkownicy mogą rozmawiać ze sobą przebywając w lobby, pomiędzy sesjami, ze sponsorami oraz jeden na jednego poza wirtualną halą targową.

Jak wirtualne profile mogą pomóc organizatorom wydarzenia?

Chociaż wydarzenia stacjonarne powracają, nadal istnieje silna najbardziej popularne pozostają wydarzenia wirtualne i hybrydowe, a 91% ankietowanych organizatorów uważa, że „imprezy hybrydowe to przyszłość planowania/zarządzania wydarzeniami”. Jeśli organizujesz wirtualne wydarzenie i chcesz pomóc zdalnym uczestnikom zmaksymalizować ich sieć kontaktów, poniżej kilka wskazówek, o których warto pamiętać.

  1. Komunikacja przed wydarzeniem: Organizowanie wydarzeń często obejmuje komunikację przed wydarzeniem z uczestnikami. Podczas gdy Zoom Events wyśle ​​wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia, przypominającą uczestnikom o konieczności utworzenia profilu, zalecamy również, aby gospodarze korzystali z własnych kanałów komunikacji – takich jak posty w mediach społecznościowych lub strony internetowe wydarzeń. W przypadku uczestników, którzy nie są przekonani do publicznego profilu, warto ich poinformować, że mogą również wyłączyć upublicznianie profilu.
  2. Udostępnianie katalogu uczestników: Gospodarze mogą stworzyć katalog uczestników, który będzie widoczny dla wszystkich gości wydarzenia, publikując listę uczestników z wyprzedzeniem i zachęcając rejestrujących się do nawiązania kontaktu z innymi.
  3. Przypomnienia: Oprócz komunikacji przed wydarzeniem, gospodarze powinni przypominać uczestnikom o nawiązywaniu kontaktów podczas wydarzenia.

Analiza po pokazie: na zakończenie wydarzenia pulpit analityczny Zoom Events jest cennym narzędziem dla gospodarzy do przeglądania danych i sprawdzenia, ile połączeń i czatów bezpośrednich zostało zainicjowanych. Co więcej, zapewnia to dodatkowe możliwości zidentyfikowania obszarów, w których można poprawić networking podczas przyszłych wydarzeń.

NIE ZAPOMNIJ UDOSTĘPNIĆ TEGO POSTA!

https://zoom-polska.pl/zoom-events