
Mówi się, że czas leci, gdy dobrze się bawisz, więc trudno uwierzyć, że nasze rozwiązanie do zarządzania wirtualnymi wydarzeniami, Zoom Events, właśnie skończyło rok! Wprowadzony na rynek latem 2021 roku, Zoom Events został stworzony specjalnie z myślą o odbiorcach online. W miarę jak wydarzenia wirtualne i hybrydowe stały się podstawą nowoczesnych strategii marketingowych, dostrzegliśmy potrzebę stworzenia przyjaznej dla osób zdalnych platformy eventowej, która pomogłaby organizacjom zapewnić niezapomniane, angażujące doświadczenia i zjednoczyć uczestników ponad granicami i strefami czasowymi.
Do tej pory z Zoom Events skorzystało ponad 7000 klientów, a od momentu uruchomienia platforma odnotowuje średnio ponad 150 wydarzeń dziennie. Na Zoom Events zorganizowaliśmy nawet Zoomtopia 2021, dostarczając najnowsze i najciekawsze informacje ze świata komunikacji do ponad 30 000 wirtualnych uczestników z całego świata. Wciąż przełamujemy bariery, pomagając organizacjom odkrywać nowe możliwości dzięki hybrydowym doświadczeniom w każdym kształcie i rozmiarze.
Do tej pory z Zoom Events skorzystało ponad 7000 klientów, a od momentu uruchomienia platforma odnotowuje średnio ponad 150 wydarzeń dziennie. Na Zoom Events zorganizowaliśmy nawet Zoomtopia 2021, dostarczając najnowsze i najciekawsze informacje ze świata komunikacji do ponad 30 000 wirtualnych uczestników z całego świata. Wciąż przełamujemy bariery, pomagając organizacjom odkrywać nowe możliwości dzięki hybrydowym doświadczeniom w każdym kształcie i rozmiarze.

Spojrzenie na nasz ostatni rok pełen wrażeń
- Kiedy jesteś zajęty pracą, czasami zapominasz spojrzeć wstecz. To ekscytujące widzieć wszystko, co osiągnęliśmy w ciągu zaledwie 12 miesięcy. A jeszcze tyle przed nami! Oto niektóre z naszych ulubionych momentów i nowości z ostatniego roku.
Spotkajmy się za kulisami
- Czasami potrzebujesz miejsca, w którym prezenterzy mogliby spędzać czas między sesjami lub omawiać ewentualne zmiany na ostatnią chwilę. Zamiast łączyć się w osobne rozmowy, nasz wirtualny zielony pokój, czyli kulisy Zoom Webinars, pozwala gospodarzom webinarów, współprowadzącym i panelistom spotkać się za kulisami i porozmawiać, jednocześnie zachowując dostęp do wydarzenia i jego funkcji.
Poznaj halę expo
- Zazwyczaj hala wystawowa jest miejscem, w którym wszyscy się spotykają i gdzie odbywają się najlepsze rozmowy. Jest to okazja do zaprezentowania produktów, nawiązania kontaktów z rówieśnikami i odkrycia nowości w branży. Nie sądziliśmy, że wydarzenia wirtualne powinny rezygnować z tych doświadczeń, dlatego stworzyliśmy wirtualną halę expo, aby odwzorować doświadczenia związane ze stacjonarnym stoiskiem i umożliwić uczestnikom nawiązywanie kontaktów, odkrywanie nowych tematów i angażowanie się w rozmowy na żywo.
Wirtualny networking ułatwiony
- Wiemy jednak, że nie wszystkie wydarzenia wymagają sali wystawowej, dlatego nasze funkcje sieciowe Zoom Events dają uczestnikom szansę na nawiązanie kontaktu przed, w trakcie i po wydarzeniu dzięki katalogom uczestników, rozbudowanym profilom oraz różnorodnym narzędziom do prowadzenia rozmów.
Twoja marka, twój sposób
- Wiemy, jak istotny jest branding w celu zwiększenia zasięgu danego wydarzenia. Dlatego też nasze możliwości w zakresie tworzenia sesji marki pozwalają na użytkownikom na: dostosowania tła, tapety i centra rejestracji do logo firmy i zasobów marki.
Zrób więcej dzięki integracji
- Gdy narzędzia programowe integrują się bezproblemowo, wszyscy wygrywają. Nasza integracja z Zoom Rooms umożliwia użytkownikom łatwe dołączenie do wirtualnego wydarzenia z sali konferencyjnej lub hybrydowej i dzielenia się wrażeniami z kolegami osobiście lub zdalnie. Aby zapewnić płynne raportowanie, nasza integracja z Pardot ułatwia wypełnianie baz danych potencjalnych Klientów danymi dotyczącymi rejestracji i obecności.
Zanurz się głębiej w danych i analityce
- Mówiąc o danych, jedną z największych korzyści płynących z wirtualnego lub hybrydowego spotkania, jest dostęp do danych i analiz, które można byłoby pominąć podczas spotkania w rzeczywistości. Pulpit nawigacyjny Zoom Events umożliwia gospodarzom spotkania generowania raportów i korzystanie z ulepszonej funkcji sortowania w celu przeglądania, eksportowania i pobierania wartościowych i istotnych informacji. Dzięki przejrzystym analizom dotyczącym rejestracji, sponsorów stoisk, wyświetleń i czasu trwania transmisji, pobrań treści, sprzedaży biletów, sponsorów wydarzenia i nie tylko, organizatorzy nie muszą już zgadywać, jaki jest zwrot z inwestycji i zaangażowanie uczestników.