
Żegnając lato i witając zbieranie jabłek, wygodne swetry i nieustannie trudny proces wyboru kostiumu na Halloween, nadszedł czas na kolejne nowości od Zoom! Do przekazania mamy kilka nowych, ekscytujących funkcji, w tym tłumaczenie języka migowego, nowe funkcje tablicy Zoom Whiteboard oraz możliwość rezerwacji przestrzeni roboczej z aplikacji mobilnej.
Możesz również odkryć najnowsze informacje odnośnie Zoom Team Chat, który doczekał się kilku nowych aktualizacji, które pomogą uprościć przepływ pracy i zintegrować zespoły. Zajrzyj na blog, aby przeczytać o nowych integracjach z Jira i ServiceNow, przypomnieniach o wiadomościach, lepszym sposobie prowadzenia rozmów podczas spotkań i nie tylko!
Zoom One
Pojawił się szereg aktualizacji produktów w ramach naszej licencji typu all-in-one, Zoom One! Plany Zoom One zapewniają dostęp do Zoom Team Chat, Meetings, Whiteboard i innych rozwiązań Zoom, a także zapewniają bezproblemową i intuicyjną, jednolitą komunikację!
Zoom Phone
Łatwe zarządzanie i dystrybucja plików audio w całej firmie
Niestandardowa obsługa połączeń dla numerów alarmowych
Błyskawiczne łączenie pracowników, studentów, wykładowców i innych interesariuszy z zespołami ds. bezpieczeństwa w organizacji dzięki możliwości mapowania numerów alarmowych do własnych zespołów ds. bezpieczeństwa w aplikacji Zoom Phone lub zewnętrznych systemów innych firm. Na przykład administratorzy mogą zdefiniować własny wewnętrzny numer alarmowy, który może obejmować połączenia z lokalnymi zespołami ds. bezpieczeństwa, takimi jak zespół ds. materiałów niebezpiecznych lub grupa ds. bezpieczeństwa na terenie kampusu.
Nowe raporty dotyczące wykorzystania telefonu i danych
Łatwiejsze nadzorowanie wprowadzania systemów telefonicznych dzięki funkcji Subscription Center Management Reports, która umożliwia administratorom planowanie raportów i sprawdzanie historycznego wykorzystania i danych. Administratorzy mogą również subskrybować raporty dotyczące jakości usług, upraszczając proces przeglądu i monitorowania jakości połączeń.
Zoom Meetings i Webinars
Tłumaczenie języka migowego dla Zoom Meetings i Webinars
Dołącz wszystkich do rozmowy i stwórz dostępne środowisko dzięki tłumaczeniu języka migowego. Prowadzący spotkania i webinary mogą wyznaczyć wielu uczestników jako tłumaczy kanału języka migowego, a uczestnicy mogą wybrać, które tłumaczenie języka migowego widzą.
Nowy pasek narzędzi dla spotkań w aplikacji mobilnej Zoom
Łatwy dostęp do funkcji podczas spotkań prowadzonych w aplikacji mobilnej Zoom. Przeciągnij palcem w lewo lub w prawo, aby znaleźć więcej opcji, które wcześniej były ukryte za menu „Więcej”.
Ulepszona obsługa Apple CarPlay
Uzyskaj podgląd swojego dnia w drodze do biura dzięki możliwości zobaczenia listy nadchodzących spotkań na dany dzień. Możesz nawet dołączyć do spotkania z samochodu za pomocą elementów sterujących CallKit, stukając w nadchodzące spotkanie! Jeśli nie masz żadnych zaplanowanych spotkań (dobrze dla Ciebie!), otrzymasz notatkę informującą o tym.
Zaktualizowane karty profilowe
Potrzebujesz więcej informacji o tym, kim są wszyscy uczestnicy spotkania? Informacje o innych uczestnikach, w tym imię i nazwisko, stanowisko, lokalizacja i inne, można wyświetlić, najeżdżając na ich zdjęcia profilowe w oknie Uczestnicy, w czacie spotkania lub w oknie zaproszenia. Pamiętaj o aktualizacji własnego profilu, aby inni wiedzieli, kim jesteś. Nie zapomnij dodać osobistej notatki!

Zoom Whiteboard
Dostępność Zoom Whiteboard Plus
Aby dać użytkownikom Zoom Whiteboard jeszcze większą swobodę współpracy i komunikacji, został udostępniony Zoom Whiteboard Plus, abonament premium dostępny dla użytkowników Zoom. Zoom Whiteboard Plus zawiera wszystkie funkcje Zoom Whiteboard, które znasz i uwielbiasz, a także dostęp do nieograniczonej liczby współbieżnych tablic oraz zaawansowane funkcje, takie jak możliwość tworzenia i edytowania własnych szablonów!
Nowości od Zoom: Tabele, Mind Map i @mentions
Zoom nieustannie prowadzi burzę mózgów nad nowymi funkcjami dla Zoom Whiteboard i nareszcie może przedstawić trzy nowe funkcje, które pomogą usprawnić współpracę, w tym:
- Tabele – Organizuj, grupuj, sortuj i sortuj zawartość, a nawet twórz proste listy kontrolne poprzez tworzenie tabel w swoich tablicach.
- Mind Map – Twórz intuicyjne wykresy przepływu, które automatycznie organizują elementy i treści dodane po drodze.
- @mentions w komentarzach – Połącz się bezpośrednio z kolegami z zespołu w komentarzach za pomocą @mention – i nie martw się, zostaną automatycznie powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej i czatu, że zostali oznaczeni!
Zoom Contact Center
Dzięki tej serii aktualizacji do Zoom Contact Center możesz tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla klientów na miejscu, usprawniać działania i umożliwiać inteligentną samoobsługę!
Integracja z systemem Salesforce
Zapewnij klientom bardziej spersonalizowane doświadczenie i usprawnij codzienną pracę agentów dzięki integracji Zoom Contact Center z Salesforce. Agenci mogą sprawnie korzystać z funkcji contact center i zarządzać kontaktami z klientami bezpośrednio z Salesforce, eliminując konieczność przełączania się między aplikacjami. Integracja ta upraszcza również zakończenie rozmowy poprzez automatyczną synchronizację danych i historii klienta oraz synchronizację kontaktów między książką adresową Zoom Contact Center a Salesforce!
Łatwe zwiększenie pamięci w chmurze
Aby pomóc w spełnieniu wymogów zgodności, klienci mogą teraz zakupić dodatkową pamięć masową, aby zachować swoje nagrania – jest to ważny wymóg dla branży opieki zdrowotnej, księgowości, finansów i telemarketingu. Każda licencja Zoom Contact Center zawiera podstawową pojemność pamięci masowej 5 GB dla nagrań, wiadomości głosowych i innych zasobów. Gdy limit zostanie osiągnięty, system automatycznie usunie nagrania. Dzięki nowemu dodatkowi nagrania nie zostaną usunięte, ale mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.