Nowości od Zoom

Żegnając lato i witając zbieranie jabłek, wygodne swetry i nieustannie trudny proces wyboru kostiumu na Halloween, nadszedł czas na kolejne nowości od Zoom! Do przekazania mamy kilka nowych, ekscytujących funkcji, w tym tłumaczenie języka migowego, nowe funkcje tablicy Zoom Whiteboard oraz możliwość rezerwacji przestrzeni roboczej z aplikacji mobilnej.


Możesz również odkryć najnowsze informacje odnośnie Zoom Team Chat, który doczekał się kilku nowych aktualizacji, które pomogą uprościć przepływ pracy i zintegrować zespoły. Zajrzyj na blog, aby przeczytać o nowych integracjach z Jira i ServiceNow, przypomnieniach o wiadomościach, lepszym sposobie prowadzenia rozmów podczas spotkań i nie tylko!

Zoom One 

Pojawił się szereg aktualizacji produktów w ramach naszej licencji typu all-in-one, Zoom One! Plany Zoom One zapewniają dostęp do Zoom Team Chat, Meetings, Whiteboard i innych rozwiązań Zoom, a także zapewniają bezproblemową i intuicyjną, jednolitą komunikację!

Zoom Phone

Łatwe zarządzanie i dystrybucja plików audio w całej firmie

Niestandardowa obsługa połączeń dla numerów alarmowych

Błyskawiczne łączenie pracowników, studentów, wykładowców i innych interesariuszy z zespołami ds. bezpieczeństwa w organizacji dzięki możliwości mapowania numerów alarmowych do własnych zespołów ds. bezpieczeństwa w aplikacji Zoom Phone lub zewnętrznych systemów innych firm. Na przykład administratorzy mogą zdefiniować własny wewnętrzny numer alarmowy, który może obejmować połączenia z lokalnymi zespołami ds. bezpieczeństwa, takimi jak zespół ds. materiałów niebezpiecznych lub grupa ds. bezpieczeństwa na terenie kampusu. 

Nowe raporty dotyczące wykorzystania telefonu i danych 

Łatwiejsze nadzorowanie wprowadzania systemów telefonicznych dzięki funkcji Subscription Center Management Reports, która umożliwia administratorom planowanie raportów i sprawdzanie historycznego wykorzystania i danych. Administratorzy mogą również subskrybować raporty dotyczące jakości usług, upraszczając proces przeglądu i monitorowania jakości połączeń. 

Zoom Meetings i Webinars

Tłumaczenie języka migowego dla Zoom Meetings i Webinars

Dołącz wszystkich do rozmowy i stwórz dostępne środowisko dzięki tłumaczeniu języka migowego. Prowadzący spotkania i webinary mogą wyznaczyć wielu uczestników jako tłumaczy kanału języka migowego, a uczestnicy mogą wybrać, które tłumaczenie języka migowego widzą. 

Nowy pasek narzędzi dla spotkań w aplikacji mobilnej Zoom

Łatwy dostęp do funkcji podczas spotkań prowadzonych w aplikacji mobilnej Zoom. Przeciągnij palcem w lewo lub w prawo, aby znaleźć więcej opcji, które wcześniej były ukryte za menu „Więcej”.

Ulepszona obsługa Apple CarPlay

Uzyskaj podgląd swojego dnia w drodze do biura dzięki możliwości zobaczenia listy nadchodzących spotkań na dany dzień. Możesz nawet dołączyć do spotkania z samochodu za pomocą elementów sterujących CallKit, stukając w nadchodzące spotkanie! Jeśli nie masz żadnych zaplanowanych spotkań (dobrze dla Ciebie!), otrzymasz notatkę informującą o tym.

Zaktualizowane karty profilowe

Potrzebujesz więcej informacji o tym, kim są wszyscy uczestnicy spotkania? Informacje o innych uczestnikach, w tym imię i nazwisko, stanowisko, lokalizacja i inne, można wyświetlić, najeżdżając na ich zdjęcia profilowe w oknie Uczestnicy, w czacie spotkania lub w oknie zaproszenia. Pamiętaj o aktualizacji własnego profilu, aby inni wiedzieli, kim jesteś. Nie zapomnij dodać osobistej notatki!

Zoom Whiteboard

Dostępność Zoom Whiteboard Plus

Aby dać użytkownikom Zoom Whiteboard jeszcze większą swobodę współpracy i komunikacji, został udostępniony Zoom Whiteboard Plus, abonament premium dostępny dla użytkowników Zoom. Zoom Whiteboard Plus zawiera wszystkie funkcje Zoom Whiteboard, które znasz i uwielbiasz, a także dostęp do nieograniczonej liczby współbieżnych tablic oraz zaawansowane funkcje, takie jak możliwość tworzenia i edytowania własnych szablonów! 

Nowości od Zoom: Tabele, Mind Map i @mentions

Zoom nieustannie prowadzi burzę mózgów nad nowymi funkcjami dla Zoom Whiteboard i nareszcie może przedstawić trzy nowe funkcje, które pomogą usprawnić współpracę, w tym: 

  • Tabele – Organizuj, grupuj, sortuj i sortuj zawartość, a nawet twórz proste listy kontrolne poprzez tworzenie tabel w swoich tablicach.
  • Mind Map – Twórz intuicyjne wykresy przepływu, które automatycznie organizują elementy i treści dodane po drodze.
  • @mentions w komentarzach – Połącz się bezpośrednio z kolegami z zespołu w komentarzach za pomocą @mention – i nie martw się, zostaną automatycznie powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej i czatu, że zostali oznaczeni! 

Zoom Contact Center 

Dzięki tej serii aktualizacji do Zoom Contact Center możesz tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla klientów na miejscu, usprawniać działania i umożliwiać inteligentną samoobsługę! 

Integracja z systemem Salesforce

Zapewnij klientom bardziej spersonalizowane doświadczenie i usprawnij codzienną pracę agentów dzięki integracji Zoom Contact Center z Salesforce. Agenci mogą sprawnie korzystać z funkcji contact center i zarządzać kontaktami z klientami bezpośrednio z Salesforce, eliminując konieczność przełączania się między aplikacjami. Integracja ta upraszcza również zakończenie rozmowy poprzez automatyczną synchronizację danych i historii klienta oraz synchronizację kontaktów między książką adresową Zoom Contact Center a Salesforce!  

Łatwe zwiększenie pamięci w chmurze

Aby pomóc w spełnieniu wymogów zgodności, klienci mogą teraz zakupić dodatkową pamięć masową, aby zachować swoje nagrania – jest to ważny wymóg dla branży opieki zdrowotnej, księgowości, finansów i telemarketingu.  Każda licencja Zoom Contact Center zawiera podstawową pojemność pamięci masowej 5 GB dla nagrań, wiadomości głosowych i innych zasobów. Gdy limit zostanie osiągnięty, system automatycznie usunie nagrania. Dzięki nowemu dodatkowi nagrania nie zostaną usunięte, ale mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.

Już za tydzień kolejna porcja Nowości od Zoom!