
Integracja Zoom Contact Center z Zoom Kiosk
Zoom Contact Center może teraz współpracować z Zoom Kiosk lub dowolnym urządzeniem dotykowym. Użytkownicy mogą samodzielnie się zintegrować z urządzeniami dotykowymi przy użyciu pakietów SDK Zoom Contact Center lub skorzystać z Zoom Kiosk. Dzięki temu firmy mogą sprawić, że ich call center będzie bardziej dostępne dla klientów na miejscu, a jednocześnie wykorzystywać wideo do zapewnienia atrakcyjnych i spersonalizowanych doświadczeń. Nowości od Zoom II
Integracja chatbota Solvvy z Zoom Nowości od Zoom II
Klienci Zoom Contact Center mogą teraz korzystać z chatbota Solvvy Zoom, aby zapewnić swoim klientom dokładną i szybką obsługę oraz możliwość konwersacji z chatbotem 24/7. Zoom Contact Center może również integrować się z innymi chatbotami, w tym Google Dialogflow i Amazon Lex.
Połączenia głosowe, SMS lub czat internetowy obsługiwane przez połączenia wideo
Umożliw swoim pracownikom centrum kontaktowego świadczenie wyjątkowych usług dla klientów, umożliwiając im w razie potrzeby łatwe przekształcenie aktywnego połączenia głosowego, czatu internetowego lub wiadomości SMS w połączenie wideo. Pomaga to agentom budować silne relacje z klientami, a jednocześnie szybciej i skuteczniej rozwiązywać problemy dzięki takim funkcjom, jak udostępnianie ekranu, plików i czat.
Zoom Spaces Nowości od Zoom II
W tej aktualizacji Zoom Workspaces z radością przedstawiamy nowe cechy i funkcjonalności, które zapewniają większą spójność w zakresie przestrzeni roboczej, usprawniają sposób wyświetlania treści oraz pomagają uprościć rezerwację.
Rezerwuj przestrzeń biurową z urządzenia mobilnego
Udostępnij swoim zespołom możliwość rezerwowania przestrzeni biurowej, takiej jak telefony, biurka, pokoje i miejsca bezpośrednio z urządzenia mobilnego dzięki integracji Workspace Reservation dla aplikacji mobilnej Zoom na system iOS lub Android. Dostęp do rezerwowania potrzebnej przestrzeni roboczej z dowolnego miejsca na urządzeniu mobilnym zapewnia elastyczność, której wymaga dzień pracy.
Zoom Rooms
Aktualizacje interfejsu
Wyświetlacz harmonogramu Zoom ma teraz większe czcionki, ostrzejsze kolory i lepszy układ ważnych informacji, takich jak harmonogram spotkania, nazwa sali, liczba osób i inne, dzięki czemu jest łatwiejszy do zobaczenia i zrozumienia. Dla przypomnienia, bezpośrednio z ekranu planowania można zarezerwować pokoje Zoom lub zameldować się w przestrzeniach Workspace Reservation.
Ulepszone widoki Zoom Rooms
Aby pomóc w pełni wykorzystać możliwości sali konferencyjnej, udoskonalono sposób wyświetlania treści podczas spotkania przez użytkowników Zoom Rooms. Obejmuje to organizację wyświetlaczy, aby zapewnić użytkownikom lepszy widok na prezentowaną treść i prelegenta, a także stworzenie ulepszonego, stabilnego okna czatu podczas spotkania, dzięki czemu użytkownicy mogą komunikować się bez rozpraszających powiadomień lub blokowania prezentowanej treści.
Uruchamianie i uczestniczenie w ankietach Zoom Rooms
Daj użytkownikom możliwość natychmiastowego zapoznania się z opiniami innych uczestników i spraw, aby ich głos został usłyszany, dzięki możliwości uruchamiania i uczestniczenia w ankietach w Zoom Rooms. Pomaga to w tworzeniu bardziej otwartego i spójnego doświadczenia podczas spotkań na platformie oraz zwiększa dynamikę pomieszczenia.
System oznaczania pokoi Zoom Rooms
Dzięki nowemu systemowi tagowania, administratorzy mogą łatwo znaleźć pokoje, które odpowiadają ich potrzebom i w pełni wykorzystać możliwości zarządzania Zoom Rooms. Umożliwia on administratorom tworzenie tagów, które mogą być używane do organizowania i zarządzania pokojami Zoom Rooms w oparciu o typ pokoju, funkcję , wielkość, czy posiada on tablicę, ile wyświetlaczy, zastosowanie wykonawcze itp. Administratorzy mogą utworzyć do 100 tagów na konto, a do każdej sali można przypisać do 10 tagów, co pomaga ludziom lepiej rozpoznawać środowiska sal konferencyjnych.
Zoom Events Nowości od Zoom II

Intuicyjne i płynne prowadzenie rozmów, tworzenie lobby do chatu oraz udoskonalanie profilu sieciowego dzięki ekscytującym aktualizacjom Zoom Events!
Ulepszenia ustawień Zoom Event
Zoom ułatwia prowadzącym zakładanie i zarządzanie wydarzeniami dzięki nowej konsolidacji typów wydarzeń i zakładce przeglądu prowadzącego. Teraz, gdy zaczynasz konfigurować wydarzenie, nie musisz już wybierać z góry, czy jest to wydarzenie jedno- czy wielosesyjne. Wszystkie wydarzenia jednosesyjne mogą być tworzone z tymi samymi funkcjami, co wydarzenia wielosesyjne. Platforma oferuje również przewodnik, który pomoże organizatorom poruszać się po procesie konfiguracji, aby nie przegapili żadnego momentu!
Integracja z Marketo
Osoby zajmujące się marketingiem eventowym, które używają Marketo jako platformy do automatyzacji marketingu, mogą teraz synchronizować dane rejestracyjne, takie jak link dołączenia, profil i status osoby rejestrującej się, oraz frekwencja oraz aktywność i zaangażowanie w ramach wydarzenia, bez konieczności ręcznego przesyłania danych.
Portal prelegentów Nowości od Zoom II
Odejmij prelegentom zmartwień, kierując ich do portalu prelegentów, gdzie mogą przesłać swoje zdjęcie i biografię, a także zobaczyć wszystkie nadchodzące sesje. Mogą nawet rozpocząć sesje treningowe bezpośrednio z portalu, co jeszcze bardziej upraszcza proces przygotowania!
Aktualizacja profilu w sieci Nowości od Zoom II
Zaktualizowaliśmy sposób prezentacji profili uczestników, aby pomóc wirtualnym uczestnikom dowiedzieć się nieco więcej o sobie nawzajem i nawiązać kontakty. Profile uczestników są łatwiejsze w nawigacji, umożliwiając uczestnikom zobaczenie pełnego profilu w każdym miejscu, w którym widzą kartę profilu, oraz zapewniając bardziej uproszczony wygląd i działanie.
Pomóż uczestnikom kontaktować się podczas wydarzeń

Zapewnij bardziej wszechstronne miejsca do prywatnych rozmów podczas wydarzeń dzięki możliwości utworzenia do dwóch prywatnych lobby czatu na wydarzenie, w tym prywatnych czatów grupowych. Po nawiązaniu połączenia na czacie uczestnicy mogą odbyć spotkania wideo jeden na jeden ze swoimi znajomymi.
Spersonalizuj swoje stoisko targowe
Gospodarze stoisk Expo mają więcej sposobów na stworzenie przestrzeni, która pryciągnie uczestników dzięki możliwości dostosowania stoisk za pomocą zdjęć z wejścia, linków do mediów społecznościowych i innych zasobów w karcie informacyjnej stoiska!
Zoom IQ for Sales
Chcesz pomóc swojemu zespołowi w usprawnieniu rozmów handlowych, poprawieniu doświadczeń klientów oraz wykorzystaniu wiedzy opartej na danych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych? Wykorzystując inteligencję konwersacyjną, Zoom IQ for Sales dostarcza krytycznych informacji zwrotnych, aby pomóc w osiągnięciu celów biznesowych oraz gromadzi istotne dane, aby pomóc w odkryciu ważnych trendów i podejmowaniu bardziej świadomych decyzji.
Wskaźniki
Najnowsza funkcja dodana do Zoom IQ for Sales, Wskaźniki, identyfikuje określone słowa, frazy lub zdania w transkrypcjach nagrań, dzięki czemu można uchwycić krytyczne momenty w rozmowach. Nie tylko możesz subskrybować alerty, gdy te tematy zostaną wspomniane, ale możesz również zobaczyć podsumowanie trendów swoich wskaźników. Możesz wybrać spośród kilku predefiniowanych kategorii lub stworzyć własne.